wtorek, 15 stycznia 2013

Mam:)

A więc postanowione...decyzja zapadła...mam bloga:)
Od kilku miesięcy jestem mamą i uważam, że to najlepsze, co mogło mnie do tej pory spotkać w życiu. Niedawno skończyłam studia o kierunku ekonomicznym, ale ostatnio zaczęłam zastanawiać się nad zrobieniem kursu z dietetyki i zdrowego odżywiania. Na kolejne studia nie mam na razie ani czasu, ani siły. Ale taki kurs byłby super:) 
Od zawsze marzyłam, żeby układać diety tylko nie mam aż takiej wiedzy, żeby zająć się tym zupełnie profesjonalnie. No więc przy wsparciu innej Młodej Mamy (którą serdecznie pozdrawiam:)) postanowiłam tu oto umieszczać opisy, zasady różnych diet i propozycje menu i nie tylko...
Jak sobie już wszystko poukładam to wracam tu jak najszybciej z pierwszą dietą.
Swoją drogą, to nie myślałam nigdy, że samo pisanie sprawia tyle radości, a co dopiero jak ktoś będzie chciał to czytać:)

2 komentarze:

  1. Super Kochana ciesze sie ze zdecydowalas sie na to:)) to prawda nic bardziej nie cieszy jak taka swoista terapia w postaci bloga:))

    OdpowiedzUsuń