środa, 16 stycznia 2013

Poszukiwany/poszukiwana

Szukam i szukam, i znaleźć nie mogę...odpowiednich dla mojej cery (i kieszeni) kosmetyków. Od lat zmagam się z trądzikiem. Po urodzeniu dziecka moja cera wyraźnie się poprawiła, ale pozostały ślady...
Na sam trądzik zastosowałam produkt polecany przez lekarzy i nasze babcie- szare mydło. Dodatkowo myję twarz żelem rumiankowym Yves Rocher i nakładam matujący mus z serii Design Your Style 20+ z Lirene. Mus jest rewelacyjny- delikatny, świetnie pachnie i jest idealny pod makijaż.
Od siostry pod choinkę dostałam peeling Tołpa- ocenić nie mogę jeszcze, bo za krótko używam.
Szukam jednak czegoś na ślady po trądziku. Teraz bez makijażu nie wychodzę z domu, a marzy mi się, żeby w lato móc w środku upalnego dnia umyć buzię zimną wodą, a nie tylko przecierać bibułkami matującymi....
Nie stać mnie w tej chwili na zabiegi kwasami w salonie kosmetycznym, więc dalsze poszukiwania czas zacząć:)

1 komentarz:

  1. Kochana jezeli chodzi o slady po tradziku to najlepsze beda kremy z kwasami aha bo sa takie, na pewno ma je clarena ma krem i peeling (ten drugi jest boski bo mialam kilka probek, nakladasz jak maske odczekujesz 5-10min i zmywasz robiac peeling) ale nei wiem dokladnie jak cenowo to wychodzi bo u mojej kosmetyczki juz ich nie sprzedaja musialabys popatrzec na allegro lub w jakims internetowym sklepie, bo z innych firm to nie mam pojecia na pewno sa ale ja juz nie mam zadnej wiedzy.

    OdpowiedzUsuń